۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

اجرای حکم!!!

وقتی می خواستند مرا به سلول انفرادی منتقل کنند فهمیدم زمانش فرا رسیده است. از اینکه بالاخره از بازجویی ها خلاص می شوم حس ِ خوبی داشتم.  ولی این حس به ساعت نکشیده تبدیل به انواع صداهایی شد که از درودیوار روی سرم خراب می شدند. فکرش هم نمی کردم روزی به این لحظه از زندگی ام برسم که جدال ِ من با سنگ باشد. ای کاش چشمانم را ببندند از اول ِ اول ِ اول.
فکرش هم برایم غیر ممکن است . نمی دانم دقیقا چه بلایی به سرم خواهند آورد. من فقط اسمش را شنیده بودم. حالا باید زندگی ام را در فهمیدنش به حراج بگذارم. چه بهای گزافی.
اجرای حکم شروع شد. در طول زندگی ام همیشه از صدمه دیدن چشمانم وحشت داشتم. اجرای حکم که شروع شد به یاد  حکومت کلیسا در قرون وسطی افتادم. انگار زمان به عقب برگشته است و در آن دوران زندگی می کنم.
از دستانم , از سرم , از چشمانم , از گوش هایم , از بینی ام , از دهانم , از دندان هایم معذرت می خواهم. این طور متلاشی شدن برازنده ی  شما نیست. اجرای حکم شروع شد. نمی دانم به زمان اضافه می شود یا از آن کم. وقت ِ من شروع شده یا پایان می یابد. دیگر نمی توانم حرف بزنم. جویبار ِ خون شد ذهنم. درد ِ من از هم گسیختن ِ بدنم نیست , درد ِ من از تاریکی ِ ذهن های منجنیق های انسان نماست. اجرای حکم تمام شد...
 جمعه12شهریور 89 بهاره شاین

۹ نظر:

م. سهیل گفت...

سلام، جالب و گیج کننده بود! گمانم نیاز به توضیح بیشتر داشته باشم!

sobhan گفت...

ziba mese hamishe & gham angiz...

درنا گفت...

بهاره ی عزیزم خیلی زیبا بود
راستی نشانی جدیدم رو بهت دادم؟
http://iranesabz18.blogspot.com/
زنده باد آزادی
شاد باشی

عطایی گفت...

سلام
فک کنم تقصیر خودته آخه نه که آزادیخواهی واسه همین ÷نجره رو به در ترجیح میدی دختر
بخدا دعوتت کردم منتها از بس نیومدی آدرست داشت میرفت بیروناز تو کامنتام

به هر حال دمت گرم

عطایی گفت...

مزخرف چیه؟
همیشه عالی مینویسی
همیشه

م. سهیل گفت...

بترکه چشم حسود! طاقت این که ستاره دار بشی رو ندارن!
یادم باشه دفعه بعد دو ستاره ات کنم!

درنا گفت...

بهاره ی نازنینم اینا که ادبی و غیر ادبی سرشون نمیشه ...لغت نامه ی دهخدا رو هم فیلتر کردن!دیگه تعجب نداره کذرگاه بیداری رو که برای آزادی مینویسه فیلتر کنن راستی ستاره دار شدنت رو تبریک میگم ولی امیدوارم که روزی همه آزادانه بنویسند...
زنده باد آگاهی و آزادی
شاد باشی و همیشه بهار

ناشناس گفت...

بهار جان من با آدرس جدید لینکت کردم .

علی گفت...

سلام شرمنده که نبودم!
حالا چرا غصه میخوری! از این درنا خانوم یاد بگیر! 18امیش رو هم افتتاح کرده! تازه با این پست آخریت من اگه جای اونا بودم خونه تون رو هم فیلتر می کردم!!! چون توی فتنه گر! با این کارت چیز عظماء رو نشونه رفتی! بخدااااا!!! یه سری توضیحات خصوصی هم می مونه برای یاهو و چت!!!